Volg mij op Bloglovin

Follow on Bloglovin

vrijdag 21 september 2012

Ik ben op zoek naar JOU!


191486711841162761_aeae712a28d8_large 

Ik heb de laatste tijd eens goed nagedacht. En ben ergens achter gekomen. Mijn nagels zijn niet geschikt voor nagelswatches en reviews. Ze zijn kort en nagellak blijft niet mooi erop zitten. Ik heb tijdelijk gewerkt met een nagelsjabloon maar dat wordt er niet mooier op. Daarom ben ik op zoek naar iemand die mij wil versterken met mijn blog! Wat je mag/moet doen lees je hieronder!

Wat is de bedoeling?
Ik ben op zoek naar iemand die wekelijks een blogpost wil maken over nagels.  Het mag van alles zijn, als het maar met nagels te maken heeft! Reviews, Tutorials, DIY'S, wat je maar wil. Eens in de zoveel tijd zal ik je nagellakjes opsturen die je kan testen.

Wat moet je doen om je op te geven?
Het is de bedoeling dat jij mij mailt en me wat over je zelf vertelt. Hoe meer informatie hoe beter! Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je een leuk karakter hebt. Ook stuur je in dat mailtje wat van je 'creaties'. Een foto van je is ook altijd leuk! Je blog erbij en maak het mailtje zo origineel mogenlijk!

Mailen naar: maruschkaellenbroek@hotmail.com

Wanneer weet je of jij het geworden bent?
De actie blijft natuurlijk een tijdje online. Ik wil natuurlijk een super leuk spontaan iemand die bij gaat helpen bij mijn blog! Die leuke artikelen maakt en duidelijke foto's/filmpjes! Ook ga ik veel tijd en geld steken in diegene die mijn 'nagelswatcher' wordt, dus het is belangrijk dat ik een goeie keuze maak. Ook is het belangrijk dat je beschikbaar bent, en niet na 4 week zegt: ja sorry het lukt me niet meer, tijd gebrek etc. Ik verwacht natuurlijk wel 100% inzet!

Met iedereen die zich opgeeft hou ik natuurlijk mailcontact! Dat spreekt voor zich. Als ik uiteindelijk de winnaares heb gekozen, zal ik je om je postadres vragen en wat papieren met je uitwisselen! Dan zullen we post/mail/telefoonisch contact hebben over wat de bedoelingen zijn, en dan worden er afspraken gemaakt. Natuurlijk doe je dit ook voor niks, dus duidelijke afspraken zijn noodzakelijk!

Dus, heb jij interesse, geef je dan gauw op!
Wil je eerst meer informatie weten wat ik nou van je verwacht, kun je me altijd mailen! 

21 reacties:

Ik volg je nu :) ik ben je 20ste volger je hebt een erg leuke blog!

ik hoop dat je iemand zult vinden xx nina van Beautyraiseplace

Wat leuk! Na de vakatnie heb ik mijn nagels wat verwaarloosd, in de vakantie stak ik precies meer tijd in de verzorging ervan haha, maar ik ga binnenkort zeker even kijken of ik dit zou kunnen doen. Het lijkt me namelijk hartstikke leuk! :)

Leuk hoor! Hoeveel artikelen moet je dan maken?

Succes met zoeken, hoop dat je iemand kan vinden! Helaas heb ik niet zulke mooie nagels..

I like this post so much: your manicure is so nicee!
What about following each other? Cosa mi metto???
Win your favorite item from Mosquito!!

Ik vind het een goede keuze (nu je het zo zegt). Helaas heb ik zelf geen tijd en ik weet dat ik na 2 dagen toch al zou denken "Ehh. Ja, nee." Maar succes met zoeken meis!

Sorry, ik ben niet zo'n ster in nagels lakken, haha. Ik hoop dat je iemand vind, ik ben erg benieuwd!
Liefs,
xx

Cute!

I invite you to
http://fashion-whoknow.blogspot.com/

Wat leuk zeg. Succes met het zoeken van iemand. <3

Wow ,love your Mani ,looks amazing! great Work!
follow new ,mind follow back? :)

kisses

Hey ik zag je berichtje op m'n blog en ben wel geintresseerd. Wegens verhuizing en andere omstandigheden ben ik helaas niet heel erg actief geweest met mijn blog en zie dit als een goede mogelijkheid om daar verandering in te brengen.

Liefs Kellay
httP://imkellay.blogspot.com

Succes! Mijn nagels zijn daar ook niet erg geschikt voor..

wow this nails looks so glam!!! i really like it ! your blog is great! Maybe we follow each other ?! Let me know :) Greetings www.yuliekendra.com

what a lovely nailart <3

anyway wanna follow each other? just let me know :)
please kindly visit my blog at :

www.jiglycious.com

xoxo

those nails are so pretty!!!!! :D

katslovefashion.blogspot.com

Super leuk! Alleen heb ik al werk genoeg...

Ik wil wel graag, ookal is het een beetje een late reactie

Een reactie posten

Super leuk dat je een reactie achterlaat! Ik probeer alle reacties zo snel mogenlijk te beantwoorden!

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More